Unable to Charge Game & Watch Systems
The information in this article can help you when the internal battery for the Game & Watch: Super Mario Bros. or Game & Watch: The Legend of Zelda system do not seem to take a charge.
Test the USB charging cable and USB AC adapter with a compatible device, such as a Nintendo Switch Pro Controller or other accessory.
If another device is able to charge correctly, but not a Game & Watch system, then the latter will need to be repaired.