Can I keep important suspend points?
Open the suspend point list and register the unregistered suspend point to a slot. Hold down the A Button while selecting the unregistered suspend point to register it.
If the suspend point in the list is locked and the new suspend point cannot be registered, use a different slot or unlock it first to register the new suspend point. To unlock a suspend point, select the locked suspend point and push Down on the +Control Pad.