How to Reset the AC Adapter [Nintendo Classic Mini: Nintendo Entertainment System]
1. On the Nintendo Classic Mini: Nintendo Entertainment System console, press the POWER Button to turn off the console.
2. Unplug the AC adapter from the wall outlet and the USB cable from the back of the Nintendo Classic Mini: Nintendo Entertainment System console.