Create and send drawings
Tap on the Pen Thickness setting (thin or thick).
3. Place the stylus on the screen, pressing firmly, and drag the stylus along the drawing area of the lower Touch Screen.
When finished, lift the stylus from the screen.
5. To send the drawing, click the "SEND" button. (Your drawing will be viewable to everyone in the Chat Room.)