Enter and exit a Chat Room
PictoChat supports four Chat Rooms with up to 16 participants in each room (64 total). Chat rooms are labelled A to D.
Start PictoChat.
2. Tap on the Chat Room you wish to enter or use the Control Pad to highlight the room and either tap "JOIN" or press the A Button.
To exit a Chat Room, tap the stylus on the Exit Button (The "X") in the upper-right corner. (The "X" is very small and in the corner. If you cannot touch the "X," you may need to recalibrate the Touch Screen.)