Profile
You can change your User Nickname, which is the name that appears in PictoChat and when sending and receiving content via DS Download Play.
You can change your personalised message. This message can be seen when using PictoChat.
You can change the colour used on the Nintendo DSi Menu, PictoChat and in other places.