System Update
This option allows you to download updates or additions to the Nintendo DSi Menu or built-in software applications. System Updates may be required in order to play new Nintendo DSi games or continue to access the Nintendo DSi Network Service.
Important: In order to perform a system update, your Nintendo DSi will need an Internet connection.