You are unable to connect your Nintendo Switch console to a wired or wireless network and receive the error code 2110-1100.
To restart the console, hold the POWER Button for three seconds, and then select "Power Options", followed by "Restart".
When creating a new internet connection setting, ensure your console is attempting to connect to the correct wireless network and that it is receiving a strong wireless signal.
Both ends of the Ethernet cable should fit securely to the Ethernet ports on the LAN adapter or dock and the router/modem. If you are using a USB LAN adapter, ensure it has been installed correctly.
If you are still unable to connect, try using an alternate LAN adapter if available.