Error Code: 2110-2000 through 2110-2899
You are unable to connect your Nintendo Switch console to a wired or wireless network and you receive an error code between 2110-2000 and 2110-2899.
Both ends of the Ethernet cable should fit securely to the Ethernet ports on the LAN adapter or dock and the router/modem. If either end of the cable does not stay secure, you may need to try a different Ethernet cable.