When attempting to connect Nintendo Switch to the internet, error code 2110-2203 is displayed.
This error code may occur as a result of the wireless signal strength is poor, or due to an incorrect password.
In most situations, correcting the password entered into the Nintendo Switch console's internet settings will resolve this error.