How to Update Mario Tennis Aces
A four-player team of friends or online players is formed, and your goal is to complete the objective together. (If each player has a controller, up to four players can play on one Nintendo Switch console.)
You can acquire three Shy Guys of different colours (blue, green and yellow) by completing objectives.