How to Use the LAN Play Feature of Nintendo Switch Sports
In this article, you’ll learn how to set up local LAN play with Nintendo Switch Sports.
Nintendo Switch Sports supports LAN play, allowing players to connect multiple Nintendo Switch consoles together over a wired connection for the ultimate Nintendo Switch Sports competition.