How to Use the LAN Play Feature of Splatoon 3
A USB LAN adapter can be connected to a Nintendo Switch Lite system using a licensed accessory.
Splatoon 3 supports LAN play, allowing players to connect multiple Nintendo Switch consoles together over a wired connection for the ultimate Splatoon 3 competition.