How to Use the LAN Play Feature of Super Mario Maker 2
In this article, you'll learn how to set up local LAN play for Super Mario Maker 2.
Have a player create a room and act as a lobby host.
1. Launch Super Mario Maker 2 and press the ZR and ZL Buttons simultaneously on the title screen.
Select Play, then select Course World from the main menu.
3. Select Network Play, then hold the Left Stick in and press the L and R Buttons.
4. Select Create a room, then choose a course to play and wait for other players to join.
Select the name of the host player to join the room.
5. When everyone is ready, follow the onscreen instructions to begin the course.