NES Controllers Will Not Power On
1. Verify that you are using the NES Controllers, model numbers HAC-033 (left) and HAC-034 (right). The model number can be found on the back of each controller.
Allow the NES Controllers to charge.
3. Once charged, detach the NES Controllers from the console and press any button on each controller.
Press the SYNC Button once on each controller, then press any other button to power it on.
If the NES controllers are still unable to power on after charging them with the console, please contact us for further support by clicking here.