"Not enough players. Please try again!" (Splatoon 3)
The information in this article can help you if you receive the message "Not enough players. Please try again!" in Splatoon 3.
If this issue occurs only occasionally, continue to monitor the situation to see if it improves.
If this issue occurs consistently and you are unable to play online, please contact us for support.
If the issue does not occur while connected to a different network or at another location, it is likely an issue with your network. We recommend following up with your internet service provider for further assistance.