Possible solutions
The information in this article can help you when you receive error code 2123-1502 when connecting to the internet, downloading software, or launching downloadable software.
To restart the console, press the POWER Button for three seconds, and then select Power Options, followed by Turn Off. When the console has turned off, press the POWER button to turn it back on again.
Test your internet connection to ensure that your Nintendo Switch is still connected to the internet.