Error codes: 2321-0000 to 2321-9999
The information in this article can help you when you're unable to join an online match with games, such as MONSTER HUNTER RISE, and you receive an error code in the 2321-0000 to 2321-9999 range.
Hold the POWER Button down for three seconds, and then select Power Options followed by Restart.