The Nintendo Switch Console Cannot Find Your Wireless Network
To restart the console, hold the POWER Button for three seconds, then select "Power Options", followed by "Restart".
The Nintendo Switch console supports WEP, WPA-PSK(AES), and WPA2-PSK(AES). If your router is using a different security type (e.g. WPA-PSK(TKIP)), you will need to change this security type within your router's settings.
If you change the security settings of your wireless router, then you may also be required to update the security settings for the wireless devices that connect to your router.
In situations where the console cannot locate your SSID, you may still be able to connect to the network if you manually enter the network's SSID and wireless password into the Nintendo Switch console's settings.