Thank you very much for your continued support of our products.
1. The feature for posting screenshots and videos to X (formerly Twitter) from the Album on the Nintendo Switch HOME Menu is no longer available.
4. The feature for sending friend requests to social network friends via the Friend Suggestions menu on your User Page, in the Nintendo Switch HOME Menu, is no longer available.