Note: If you need a master key for other Nintendo products, please go here.
Nintendo’s Parental Controls PIN reset tool will generate a master key to reset the Parental Controls PIN on your Nintendo Switch console.
Attention! Did you set Parental Controls using the Nintendo Switch Parental Controls smart device app? If so, you can find and change your PIN in the app.