How to get the latest Nintendo News via the Amazon Echo
If you own an Amazon Echo, it is possible to listen to the most recent headlines from Nintendo UK, via the Flash Briefing Skill.
When you now ask "Alexa, what's the news?", the overview will include the most recent headlines from Nintendo UK. You can use the commands 'Next' and 'Previous' to skip or repeat headlines, and you can use 'Cancel' to stop the overview all together. When you want to learn more about something you’ve heard, open the Amazon Alexa App on your phone, navigate to the home section, and tap ‘Read more’ below the corresponding headline. The complete article will then open in your phone’s default web browser.