Error Code: 102-2882, 102-2883
When attempting to use a software title's online features, the error code 102-2882 or 102-2883 and the message "This online service is no longer available. Thank you for your interest" are displayed.
As of 8 April 2024, online play and other functionality that uses online communication has ended for Wii U software.