Error code 118-0516
This error code indicates that either you or the other players you are connecting with are experiencing a problem with the network environment, and this is causing the difficulties for communication and online matchmaking.
If the problem still persists, please proceed to the following Advanced Solutions. Usually you only need either No. 3 or No. 4. If you’re unsure about following the instructions, please ask a friend or family member to help you.