Wii U Splatoon and Mario Kart 8 - Notice regarding the ending of the current maintenance
In March 2023, Nintendo paused network services for the Wii U games Splatoon and Mario Kart 8 to address a vulnerability related to online play. The issue has now been fixed, and so we will resume online play for these games based on the schedule below. Please accept our sincere apologies for the extended waiting period.
If further issues occur which make it difficult to continue supporting online play, we may have to discontinue the online play service for the Wii U games Splatoon and Mario Kart 8 at short notice. Should this occur, please note that offline play would continue to function normally.