About the Nintendo Wi-Fi USB Connector
The Nintendo Wi-Fi USB Connector that was available for the Nintendo DS will also work with the Wii console. No additional purchase or software downloading is required.
Please note: Your home network may not be compatible with the Nintendo Wi-Fi USB Connector.