Using the Nintendo Wi-Fi USB Connector
Please Note: You must start Windows, and insert the enclosed CD-ROM that came with the Nintendo Wi-Fi USB Connector, into the PC.
If the setup window doesn't appear, click the 'Start' button, choose 'Run', then click on the 'Browse' button. Click on the CD drive that the setup disc is in, then locate the Setup.EXE file and double-click it.
If the warning, "Hi-speed USB device plugged into non-hi-speed USB hub" appears, click OK. This just means the USB port is an older 1.1 USB port version.
Once the software is installed, you must register your Wii console using the Nintendo Wi-Fi Connector Registration Tool.