Other
In the games "Excite Truck" and "Endless Ocean," MP3 files can be played within the game. Will these two titles lose the ability to play MP3s during gameplay on consoles that have upgraded versions of the Photo Channel as a result of these changes?
No, they will not be affected. The only thing that has changed is the audio data that can be used in the Photo Channel, so there is no affect on other games.