Calendar
This option lets you adjust the date and time of the console's internal clock. Please note that the Wii console uses a 24 hour clock. For example 1:00 pm is displayed as 13:00.
Choose "Calendar" on System Settings 1.
1. Point at the up or down arrows for the part of the date you wish to change (Day/Month/Year).
Point on the "Confirm" button and press the A Button to set the date.
1. Point at the up or down arrows for the part of the time you wish to change (Hour/Minutes).