Wii Menus and System Settings
In Wii Options, you can manage data saved in your Wii console as well as in your external memory media. You can also adjust settings that affect many aspects of your console, such as the Sensor Bar, the Internet connection, WiiConnect24, time settings, and other Wii functions.