Canal Forecast
A portion of the online services offered through the Wii console were discontinued on 28th June 2013. This Channel will no longer be available even if it is started up from the Wii Menu.
This channel* allows you to access local weather forecasts after turning on the Wii console. When connected to the Internet, the Wii automatically updates weather information from your local area and around the world. Use the Wii Remote to spin the globe and view weather reports from across town or across the planet!