Wii Network Services: Partial Discontinuation
We at Nintendo sincerely thank you for your continued patronage of our company’s products. We would like to inform you that a portion of the online services offered through the Wii console were discontinued on 28th June 2013.
From 28th June 2013, the above services will no longer be available even if they are started up from the Wii Menu.
In addition, while the following services will still be accessible, functionality that requires WiiConnect24 will no longer be available.