Photo Channel: Personalise the Photo Channel icon with one of your photos
You can change the Photo Channel icon that appears on the Wii Menu Screen into an image stored on an SD card or on the Wii Message Board.
Important: In order to use a personal photo as the Photo Channel icon, you must have Photo Channel version 1.1 on your Wii console.
1. Access the photo you wish to use as an icon in "full screen mode." (If viewing the photo in Mood or Doodle mode, select "Back" to return to the full-screen mode.)
3. Select "Post to the Wii Menu" twice to turn the selected photo into the Photo Channel icon.