DREDGE - Blackstone Key
The mysterious workshop on Blackstone Isle is locked tight. Inside are otherworldly creations, products of cruel machinations by the previous occupants. Now they lie idle and abandoned.
The bony blades of this grotesque engine are driven by a pulsing heart. It beats in time with your own.
A symbol of the deep is carved into this small talisman. It's sure to draw the attention of those attuned to it.