Doomsday Hunters: Boss Rush Mega Pack
Doomsday Hunters: Boss Rush Mega Pack is the first expansion to our beloved roguelike shooter, offering an even more extensive array of content. If you find yourself craving more of the exhilarating synergies and ugly monsters, this DLC is for you! We're thrilled to introduce a brand-new game mode: Boss Rush. As the name suggests, you'll face off against a succession of challenging bosses, all while accumulating incredible power!