CI_NSwitch_NintendoSwitch_Accessories_MicroSDCard.jpg
Add additional storage for storing more digital games on your Nintendo Switch or Nintendo Switch Lite with compatible microSD cards.
A wireless controller with the form factor of a traditional controller, comfortable and great for gaming for long periods of time in TV mode and tabletop mode.
Please note: charge with the AC adapter [HAC-002(UKV)] or the enclosed USB charging cable.
Please note: the Nintendo Switch system comes bundled with a Joy-Con (L) and a Joy-Con (R).
This is a set of a Joy-Con (L) and a Joy-Con (R) with two Joy-Con straps (grey).
Depending on the game, players can use multiple sets of Joy-Con to play on one Nintendo Switch console with a larger group of people.
Please note: in addition to Joy-Con sets, you can also purchase Joy-Con (L) and Joy-Con (R) separately.
Also available to purchase separately: Joy-Con (L) Neon blue and Joy-Con (R) Neon red.
Please note: the Nintendo Switch system comes bundled with two Joy-Con straps (grey).
By attaching the Joy-Con strap to your wrist when you play, you can hold the Joy-Con more easily and control games more comfortably.