Edahi & Dohai
The prison that contains the shadows has become very weak and they are trying to escape. Only The Three Guardians can repair it but they have been polluted by the evil springing up from the cracks in the Seal.
Find the first two guardians —Edahi and Dohai— and release them from the shadows in 20 brand new levels featuring new enemies, game mechanics and challenges, in addition to two mighty enemy bosses.