Hangar 37
Put on your space suits and prepare for landing in Hangar 37 on the Intergalactic Spaceport in this sci-fi Infinite Minigolf adventure! Meet a goofy team of aliens and robots who will help you complete four new and challenging courses, consisting 108 brand new minigolf holes. Create and share your own space themed futuristic courses using brand new tiles and objects.