The Hero from DRAGON QUEST XI S has arrived! You can attack with all kinds of spells and techniques by selecting them from a command window, just like in the DRAGON QUEST series. Past heroes from DRAGON QUEST III, IV and VIII are also available, and the stage for this set is Yggdrasil's Altar. You can also enjoy the field and battle music from each featured game!
・ Spirit Board additions: Spirits from the DRAGON QUEST series that were added in Ver. 4.0.0. (*3) (*4)