Hunter Voice: Bahari
Bahari the Scientist is one of the Kingdom's greatest geniuses. His research skills are second to none, but his hunting prowess leaves a lot to be desired, so what if he was hurled into a quest...? "Huntin' sure takes a lot outta ya, huh?"