Hunter Voice: Chichae
Chichae gained her quest receptionist license after studying long and hard for the sake of the Kingdom. She came to Elgado to prove her worth as Chichae the Quest Damsel, but what if she tried to become a hunter herself...!? "Oh my! (You can do it, Chich!)... B-Be a good little monster now...!"