Lindwurm
In Germanic mythology, a Lindwurm is a wingless bipedal dragon resembling a large snake. It's a large and fearsome creature, the adversary in many a legend, and home to the wild and uncivilized parts of the world of Battle Brothers. Challenge your mercenary company against a terrifying Lindwurm and claim its hoard of treasures as your own!