MK1: Quan Chi
A Demon of the NetherRealm, Quan Chi has mastered black magic to harness the power of the dead. Now a master of the Netherrealm's most vile sorcery, Quan Chi plots with Shang Tsung to conquer the realms. He will not be denied.