Monster Camp Character Pack - Zoe
She's passionate about her interests. She's horny 24/7. She's a lover of many fandoms, always writing a fanfic or drawing fanart.
She's snarky, chaotic, and ultimately good-hearted. She's more than ready to explore her own truth and be unapologetically herself.
We love her partly because she's like us. We love her partly because she's what we'd like to be.