SOL CRESTA "Wing Galiber" DLC
Legendary fighters from the CRESTA series are back and yours to maneuver as you try and stop Mega Zofer’s conquest of the solar system.
Just as in Terra Cresta, dock with 5 of your ally fighters that appear from the hangar and experience a variety of different attack variations. Of course, the Formation Attack and phoenix are back!
The icon of the fighter used will be now be recorded along with your high score.
Challenge yourself and see how much performance you can bring out of this legendary fighter, which is different to the Yamato fighters in many ways.