SUPER SONIC
Speed through the levels faster than Sonic... as Super Sonic! Get the SUPER SONIC DLC for SONIC FORCES now to transform into Super Sonic across 20+ Modern and Classic Sonic. Collect the right amount of rings and Super Sonic will spring into action, giving you the ability to sprint across stages at break-neck speeds.
SONIC FORCES is the latest Sonic the Hedgehog game that lets you create a custom character with powerful gadgets, speed through rolling ruined landscapes as Modern Sonic, and catapult past perilous platforms as Classic Sonic.