Seasonal Decorative Pack
In the Seasonal Decorative Pack for Wingspan, you'll get unlimited access to the 7 seasonal backgrounds that have appeared in 2021, along with brand new matching avatars, only available with this pack! With this DLC, you will be able to play on your favourite background whenever you want to. Be it a winter background in the middle of summer or an Easter background in winter - you don’t have to wait for a specific season to use it; you are free as a bird and can choose what and when you want!