The SnowRunner garage expands once more with the Azov 67096-3N “Atom”!
This Heavy-class truck brings superior off-road capabilities thanks to a modern engine and a full suite of features like differential lock and all-wheel drive capabilities. Most importantly, it comes with two unique add-ons fitted exclusively for its unique long frame: a huge 3-slot flatbed platform and a unique maintenance module that comes with a repair module and an extra fuel tank.