Sudagi
The prison that contains the shadows has become very weak and they are trying to escape. Only The Three Guardians can repair it but they have been polluted by the evil springing up from the cracks in the Seal.
Save the last guardian —Sudagi— and restore the Seal to lock away the shadows in 10 brand new levels featuring new enemies, game mechanics, and challenges, in addition to a powerful enemy boss.