A DLC game mode for DRAGON QUEST MONSTERS: The Dark Prince.
Treasure Trunks features a mystical chest that contains a selection of items, but it can only be opened once every hour.
The chest contains 10 items in total, which are obtained one at a time in order. Once all the items have been obtained, the chest is replenished with an identical set of items that are acquired in the same order. You can use these items to strengthen your party in a number of ways.